miercuri, 4 iunie 2008

tristeza del tango

tangoul ca si jazzul seamana cu mersul pe un tais urias , nu stiu daca neaparat de cutit sau doar o sina ascutita
daca dupa ce i-ai parcurs lungimea , ai coborit pe o coala de hartie si ai lasat urme singerii , e ,,de rau`` , ai alunecat in tristeza del tango , asta e un fel de depresie neputincioasa , neputinta care seamana cu toate neputintele stupide pe care le-ai intilnit in viata ta, mai ales ca viata ta nu se refera la virsta biologica

daca n-ai lasat urme , esti puternic si curajos.....mai vrei o tura pe taisul ascutit, pina cind intr-o zi afli si cum e sa lasi urme, ziua in care te tine de urechi trsiteza del tango.

tangoul este orice forma de dragoste

cind cineva iti ia placerea de a dansa , te intrebi multe, te revolti, dar iti trece , pentru ca asa e tangoul ....imbratisare

iar s-a anulat milonga, alta tristeza del tango , respectul pierdut undeva pe drum, sau pentru ca cineva din afara tangoului , nu a inteles inca ce este milonga pentru comunitatea de tango si ce inseamna ea chiar si numai pentru un cuplu care a venit s-o onoreze.

Asta pare deja un pic amuzant, pentru ca dupa un anume privitor care mi-a spus ca numai doua perechi au dansat la milonga trecuta .....dansatorii de tango ar trebui sa stea driepti la fiecare dans , deloc la masa pe un scaun.

Instructia de milonga ! Niet , pardon , rezon ..........l-am prins pe omulet ca nu-i imbratisat!

Sunt slaba ,de aceea m-am ingrasat!

Am dansat in parcul Kiseleff , fara muzica , cu C , un macist simpatic si spiritual , care a luat lectii de tango maciste , taman in Canada si care nu intelege de ce predau femeile tango, dar am dansat drept compensare , ca iar nu m-a anuntat ca se anuleaza milonga noastra de miercuri si eu iar n-am putut sa-i anunt in timp util sa nu ami vina ,,disperatii de tango``

pentru ca ele stiu cel mai bine ce sa astepte de la un barbat si mai ales ce doresc de la el si conform cu filmul din sec 20 ,,ce-si doresc femeile``venim in intimpinarea barbatilor.Simplu, ca marile descoperiri!

tangoul este ca viata , de fapt el este viata perfecta , in sensul echilibrului ei

abrazos






Niciun comentariu: