joi, 1 mai 2008

perceptia darului

Dansam aseara cu Lucian, pentru a nu stiu cata oara eram bucuroasa pentru asta si in acelasi timp ma temeam ca din neascultare a muzicii sau a chemarii lui ca lider in dans , o singura fractiune de secunda si am intrerupt fluiditatea plutirii, caci acesta este sentimentul , ca ma desprind de lume in sus ridicandu-ma , atunci cand armonia pasilor este urmarea muzicala a sufletului. Am senzatia ca mintea danseaza si nu corpul fizic si uneori picioarele raman in urma, tocmai pentru ca nu se misca destul de usor ca mintea....iar mintea este cea care da forma sufletului ....si sufletul da forma trupului.Uneori tangoul este ca teama cu care veghezi sa nu-ti pierzi dragostea.E drept ca e o teama cu care nu poti apara dragostea si nu-i asa c-ar fi mai bine sa nu o mai ai?:)Teama ......Perceptia partenerului , cand teama partenerei este de felul ce l-am povestit, este ca nu reuseste sa ii faca placuta plutirea in dans....sau poate nu

Au fost cateva cortine cu muzica the Beatles , pentru ca mi se facuse dor de romanticul meu prieten de cuvinte ( within you without you) si pare-se ca le-a placut tare

Florin, misteriosul tanguero m-a surprins aseara spunandu-mi ca tangoul este sinestezie...si n-am putut sa-i raspund ca da ori nu , Florin este dintre aceia pentru care robotii se vor nevoii sa aiba sentimente, este un tanar om de stiinta care danseaza tango argentinian

Am fost putini, ne-am veselit discret , decent si plin !

abrazos tango,

Danielle

Niciun comentariu: